Viering '70 jaar bevrijding Rosmalen' - avond

Ter viering van 70 jaar bevrijding Rosmalen organiseerden de Stichting Gedachteniskapel Rosmalen en de Heemkundekring Rosmalen een 2-daagse manifestatie in Perron-3.

's Avonds, op 1 november, was er een concert van de APM-band in de theaterzaal, geheel in het thema. Hiervoor kon men een kaartje kopen bij Wilma van Creij. Het gehele weekend (vrijdag t/m zondag) was er in Perron-3 de tentoonstelling 'De bevrijding van Rosmalen' te zien zijn. Tijdens deze expositie was tevens de speciale editie van 'Rosmalla' te koop. Deze uitgave is in de maand oktober tegelijk met de 'Nieuwsbrief' bij de leden afgeleverd. Voor niet-leden is de bijzondere uitgave dan bij ons te koop voor € 9,50 én verder nog bij het inmiddels bekende verkoopadres: Dorpsstraat 109.