Onze eigen Jo Versteijnen is de winnaar van de tweede ronde Familiequiz

Stichting Thuis in Rosmalen organiseert een Familiequiz waarbij om de twee weken tien vragen worden gesteld over het Rosmalen van toen. De quiz slaat duidelijk aan en zet veel mensen er toe om samen met vrienden, familie en kennissen de juiste antwoorden te achterhalen.

De vragen worden gepubliceerd op de websites van Beleef Rosmalen, Satisfaction Rosmalen, Thuis in het Nieuws, Thuis in Rosmalen, Annenborch, ROS Radio, HEVO en uiteraard ook op onze eigen website.

Op woensdag 10 juni jl. rond het middaguur werd onze eigen Jo, geboren en getogen in Rosmalen, de winnaar van de tweede ronde, in het zonnetje gezet. Hij ontving de 1e prijs uit handen van Xavier Coumans, filiaalmanager van JUMBO aan de Harry Coppensstraat, een fraai verrassingspakket. JUMBO Rosmalen stelt deze prijs beschikbaar om te laten blijken waardering te hebben voor vrijwilligers die in Rosmalen activiteiten voor de samenleving organiseren.

FVB 9723 700Jo Versteijnen neemt de JUMBO-prijs in ontvangst uit handen van filiaalmanager Xavier Coumans. Alles op de vereiste afstand van 1,5 meter

We kennen Jo als een soort wandelende encyclopedie, als Jo het niet meer weet, wie dan nog wel. Het is dus niet zo verrassend dat hij de antwoorden allemaal weet. Zelf zegt Jo dat hij 7 van 10 vragen direct kan beantwoorden, de andere 3 daar moet hij over nadenken en soms wat opzoeken in zijn uitgebreide archieven.
Jo, namens het bestuur van harte gefeliciteerd met deze prijs.

Er waren nog weer winnaars:
De winnaar van de tweede prijs is Henk de Laat, hij ontvangt een Shuffles deluxe pakket dat bestaat uit een boek, poster, cd, vinylsingle en een exclusief t-shirt. Ria Voets (ook een lid van onze Heemkundekring) de winnaar van de derde prijs ontvangt een Shuffles pakket dat bestaat uit een boek, poster, cd en vinylsingle. Deze prijzen zijn beschikbaar gesteld door Thuis in het Nieuws.

De 3e ronde is in volle gang, iedereen wordt uitgenodigd om mee te doen, te zoeken naar de juiste antwoorden. De antwoorden van de 3e ronde kunnen worden ingestuurd tot 14 juni naar e-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Vanaf 15 juni staan de vragen voor de vierde ronde op de websites.

Als Heemkundekring Rosmalen willen wij de initiatiefnemers, diegene die betrokken zijn bij het opstellen van de vragen, Jumbo Rosmalen en natuurlijk Thuis in Rosmalen bedanken voor dit prachtige initiatief.